Editor of Skinny vs Curvy Website

Leave a Reply

31 Comments on "Male Mondays: Ryan Gosling"

Notify of
avatar
Sort by:   newest | oldest | most voted
Chris
Guest
Chris

Awww, I love Eva Mendes. Although I didn’t know that they have two kids already! Amazing. I wish them all the best

Deborah G.
Guest
Deborah G.

I just love him.

Sarah
Guest
Sarah

He’s quite good looking, but I really don’t get the hype.

Zoe
Guest

Eh, I don’t even find him good-looking personally. I don’t get it at all, but each to their own.

CarrieD
Guest
CarrieD

I like him better these days than back when The Notebook came out and girls were going crazy about him. Back then I thought he was borderline ugly.

cheeze.wiz
Guest
cheeze.wiz

I adore Eva… Ryan has always been just cute to me… Nothing overly attractive

chris
Guest
chris

he’s pretty average to me

ule
Guest

To me as well. It feels like his facial features are sort of cramped in the middle of his face, even though there’s plenty of room.

chris
Guest
chris

his eyes are way to close together.

Kia
Guest

I move in your area

Guest
Leighton
Actually, when you really look at him he really isn’t that good looking (after all Ryan was cast to portray Noah, because he was ‘not handsome’…). But I still get weak in the knees when I see him. I really like him as an actor. He has great charisma. He takes care of himself. He screams confidence. He is a family man. What’s not to love? Eva Mendes has a bangin’body, but I am not the biggest fan of her face or her acting. And I love the on screen chemistry between Ryan and Emma Stone. I absolutely adored them… Read more »
claud
Guest
claud

ehh i kinda refuse to see it because its masturbatory for hollywood to make yet another film about hollywood–tired of it. especially when there are great films like “hidden figures” and “moonlight” that need to be told right now. hollywood needs to shut its trap for a second and tell some real stories. also, i agree about his facial features being cramped. that being said, if he (or anyone with his likeness and charisma) showed up at my doorstep with a bottle of cheap wine i’d be a fool to say no.

Kia
Guest

Oh my god I agree so much on the hollywood masturbation!!! I saw the movie I don’t like it…is boring and cliche’ and stupid. Is also white-skinny washed. Anyway the soundtrack is awesome. .I really recommend the music!!!!! Not the movie much

Stellar
Guest
Stellar

He’s not conventionally handsome, which is, let’s face it, boring. What he has is ‘it’: sex appeal. He’d make you think you’re the only person in he world who exists when he talks to you. It’s probably just quiet confidence and a good sense of himself, with a nice attitude towards women (or am I just projecting? lol). He does look good in the dinner jacket.

cheeze.wiz
Guest
cheeze.wiz

I think he’s a gentleman… You’re right he’s sexy but not like really attractive

lyza
Guest
lyza

They make one hot couple, for sure.

Veronique
Guest
Veronique

I’ve always found him super attractive!
Great actor too. And he and Eva Mendes are too cute!

Agatha
Guest
Agatha

I also didn’t get the hype.

Then I saw him dancing on a “La la land” trailer. And I got it. He carries himself with confidence and he’s fit but not too buffed, clothes just look awesome on him. Reminds me of my bf. I think that’s also part of his charm, he looks handsome in a “real” way.

Still can’t get the hype about Bennedict Cabbage Patch, tho.

Stellar
Guest
Stellar

I spat out my coffee. Yes, so with you on Benedict Cabbage Patch lol. Uggerly is what he is.

Agatha
Guest
Agatha

Haha… Now I feel kinda bad because I do like him as an actor. I just don’t find him attractive.

Stellar
Guest
Stellar

Yeah, he’s an okay actor but hideous looking. Like I can’t even see him as ugly handsome- you know those types, so ugly but there’s something attractive about them? Nah, he’s just, we’ll, unhandsome in the extreme.

Zoe
Guest

I’m upvoting to agree with the ‘lols’ about ‘Benedict Cabbage Patch’. 😛 I don’t find him ugly though, just average-looking. 🙂

Naomi
Guest
Naomi

I loved him in La La Land and, just like you, I never got the hype. He is so… idk. I don’t know if boring is the correct word? But I simply loved him in the aforementioned movie because he seems so confident! And confidence makes him sexy – i even caught myself thinking “I’d like to date this guy”, lol 😀

But I totally get the hype about Benedict. His looks are so unique in an attractive way, IMO.

Agatha
Guest
Agatha

Exactly, you can totally project with him, guess that’s part of his charm.

Nope. No Benedict. No. He looks like an alien.

Lia
Guest

IMO Benedict is incredibly attractive as Sherlock. I used to not find him attractive either.

Agatha
Guest
Agatha

Lol, I find Martin Freeman way more attractive as Watson. But I agree in that the brown hair does wonders for him… he’s a natural ginger, google him.

Punani Ouanani
Guest
Punani Ouanani

Eyes too close together, puffy cheeks, no jawline, slight underbite.

But okay he’s fit.

Tia
Guest

Never liked him. Just something about his expressions. Even if they don’t look much alike, his expressions remind me a lot of the skeever on this seasons’ The Bachelor. Ick.

Sabrina
Guest
Sabrina

His face isn’t really conventionally good-looking, but there’s something about him… His charm, the characters he plays, his long legs, his style, his personality (at least what we know about it) make him a very attractive man IMO.

nylon
Guest
nylon

He is a good looking lad and actor, why doesn’t he get called out on his nose job the way a female celebrity would?

Lisa
Guest
Lisa

Eva Mendes is so lucky! She’s super gorgeous and she has Ryan! He has this sexy magnetism, he seems manly yet super nice too you know?.

wpDiscuz